måndag 1 oktober 2012

Killikill

"Kill i halsen och ha de bra, ligga lite och fundera..
Varm i pannan som en sommardag, jag tror jag sover lite mera"

Nä, okej ingen feber men vaknade imorse med lite sådär irriterande ont i halsen.
Skola idag om psykisk sjukdom och introduktion till examensarbetet.
Blir nog så att jag skriver själv.
Ingen kvar i min grupp och skriva tre är tydligen inte tillåtet.
Aja, ska nog lösa sig det också.
Har fina kollegor som lovat att ställa upp som stöd om det skulle behövas.
Tackar ödmjukast för det!
Tänker skriva om barn i ambulanssjukvården.
Inte helt klart med exakt vad men känns bra ändå.
På ett sätt smidigt skriva själv när jag ska jobba också så kan jag planera helt själv
när jag ska skriva och lättare att boka in möte med handledaren.
Blir nog jobbigt också att måste fixa allt själv men men...så är det ibland.
Det får helt enkelt bara lösa sig!

Känner att jag inte riktigt har tid att bli sjuk dock.
Träning stod på schemat idag men skippar det och är hemma och kurerar mig istället.
Känns mest rätt för tillfället.
Regn och rusk ute också.
Segheten blir ju inte mindre om man säger så.
Får bli plugg istället.
Tenta på onsdag så bäst att läsa in sig lite.
Klarade förresten första tentan förra veckan.
Skönt att ha den avklarad!

Jobbade ju igår till 02 och när jag skulle cykla hem så kom jag inte in i garaget på jobbet.
Min tagg hade slutat fungera så stod mellan stationen och garaget...kom inte in nånstans.
Fick bli en promenad hem i regnet...inte speciellt peppad då jag skulle upp i morse också.
Kanske också är en orsak till tröttheten idag i för sig.
Men men, powernapat på bussen dit och hem så ska väl orka hålla mig vaken till kvällen ändå.

Sådär start på oktober om jag får säga det själv men nu kan det väl ändå bara bli bättre!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar