onsdag 24 oktober 2012

Knåpat i kalendern

Ja, inte har det blivit mycket pluggande under kvällen inte.
Har dock fått mig en skön promenad och planerat upp mitt liv lite.
Ser ändå rätt så ljust ut.
Inte så många luckor i kalendern men skam den som ger sig!

Imorgon väntar körövning.
Känns som evigheter sedan nu!
I för sig har jag ändå inte kunnat sjunga på de här tre veckorna jag vart borta så lika bra.
Hunnit med en massa annat som måstat göras istället.
Längtar till att träffa alla imorrn men jag lär ju vara sämst.
De kan säkert en massa utantill och så.
Men jag hinner nog jag med hoppas jag i alla fall!
Tur man har en ung hjärna som de brukar säga till mig...
Tror hur som helst det blir en toppenkonsert.
Har ju några veckor till på mig att få in allt ordentligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar