måndag 8 oktober 2012

Brrr

Nu börjar den kalla perioden...
Solen skiner ute och löven gnistrar i höstljuset.
Inne är det sååå kallt.
Elementen vägrar ge ifrån sig värme och lite svårt att värma upp hela lägenheten med värmeljus.
Pyjamasen är fortfarande på, myssockar och tjocktröja...
Sitter och pluggar invirad i en filt.
Tycker inte om kylan...
Förutom när jag ska sova då men det gör jag ju inte nu.
Fingrarna är som isbitar...svårt att skriva!
Funderar nästan på om fingervantarna ska få komma på så jag blir lite varmare och mjukare..
Inte kul det här...kom igen värmen och slå på!!

Nytt kvällspass på barn ikväll.
Först lite matshopping så jag klarar mig de sista dagarna innan jag åker.
Alltid svårt att planera så det inte blir för mycket så man måste kasta en massa sen.

Aja, i-landsproblem får man väl säga om allt detta.
Men det är dock problem för mig så sånt är livet!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar