onsdag 17 oktober 2012

Lugg och Sandramys

Efter en bra dag på praktiken var det dags att träffa Sandra!
Började med en klippning!
Lugg fick det bli, känner mig rätt så nöjd, än så länge!
Har en tendens att bli less på lugg rätt fort men nu ska jag försöka hålla ut! :)
Kvällen fortsatte med fika och en massa mer prat såklart!<3

Är så svårt när man är hemma såhär. Vill träffa alla men fattar ju att det inte går. Tiden springer iväg och det är ju ändå familjen man vill passa på att umgås med mest!
Tur det kan passa in nån timme här och där ibland med någon vän.
Lite extra tajt nu med praktiken också såklart!
Så till er som jag inte hinner träffa den här gången; sorry men jag hinner helt enkelt inte! Kom gärna ned till Göteborg och hälsa på annars så ses vi en annan gång jag är upp!
Har inte glömt er!





Ps. Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på kortet Ds.

1 kommentar: