lördag 13 oktober 2012

Sköna Norrland!

Framme i sköna Norrland!
Men jag håller fast vid att man inte ska flyga när man är förkyld.
Locket för örat släppte precis och då har jag ändå vart på fast mark sedan 22.30 igår...
Var en litet barn bakom mig på flyget som skrek och kände verkligen att jag förstår.
Brukar inte ha problem med lock för öronen...men nu så.
Spränger både här och där och skallen känns som den ska spricka.
Hosta på det så blir det liksom bara underbart!

Svårt att somna igår pga av hostan också.
Sedan vakande jag vid 4.30 och har inte kunnat somna om.
Hostar hela tiden, försöker med hostmedicin och vatten men inget funkar.
Sitta upp hjälper lite men har svårt att somna sittandes.

Har i alla fall fått en del gjort på min nya dator.
Sorterat mail....tänk så mycket skräppost man har i inkorgen.
Galet vad jag raderat men skönt att ha det gjort.
Hur pigg som helst också...
Kan man verkligen hosta sig pigg?
Lär ju inte vara så pigg under dagen men kanske får lov till en powernap sen då.
Magen kurrar också så lite förfrukost kanske det får bli.
Innan de andra vaknar, för då ska jag ju äta frukost med dem!

Lördag here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar