måndag 29 oktober 2012

Välkommen måndag!

Igår, två timmar ljuvlig höstpromenad.
Idag, ösregn och halvstorm....

Inskolning igår kväll, gick fint som vanligt.
Börjar helt klart kännas bättre och bättre.
Kommer in i det och börjar fatta tänket!
Kommer bli toppen det här!

Vaknade imorse och var helt säker på att det var fredag!
Lite dagvill bara!
Blir väl så när man jobbar konstiga tider och har skola här och där.
Insåg rätt snart att det var måndag i alla fall.
Bra dag i skolan på förmiddagen.
Matshopping på vägen hem och lite sen lunch.
Tänkte köpa mig en ny sport-bh.
En sån som jag har redan men an annan färg.
De är så sköna.
Tyvärr hade det inte rätt storlek så får leta vidare imorrn kanske.

Känns som det snart är läggdags men inte ens nära.
Ska iväg på middag med nattgänget från barn.
Blev så glad när de bjöd med mig ut, har ju knappt träffat nån av dem!
Middag på Pinchos blir det.
Gott med tapas och roligt att lära känna människorna lite mer.
Det är ju ändå dem jag kommer jobba med mest!
Ser fram emot en härlig kväll trotts regn och rusk!

Glad nyheter!
Har hittat en att skriva uppsatsen med!
Känns riktigt bra.
Tänkte att det skulle gå bra att skriva själv och det hade det säkert gjort också.
Men skönt att ha någon att bolla lite med och dela ideér!
Hon var helt med på att skriva om det ämnet jag hade tänk så bara köra igång!
Allt löser sig, det bara är så!

Sköna måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar