torsdag 11 oktober 2012

121011

Middag och te-mys med Anna igår.
Behövde det verkligen!
Kände mig faktiskt lite piggare på kvällen sedan.
Men nu på morgonen är det samma, samma.
Eller ja, mer snuvig så kanske värre då?
Brukar i för sig vara ett tecken på att det är på väg bort med kanske inte idag bara.
Tycker inte om att flyga när man är tät i näsan...blir så ont när locket aldrig släpper!!
Minnen tar mig tillbaka till London-resan...huvva...vill jag aldrig vara med om igen!!

Har sovit rätt bra inatt i alla fall.
Tills klockan var vid halv 5.
Det började krafsa utanför dörren, gneka som när man går med fuktiga sulor på plastmatta,
dunkar i dörren och nån som rycker i handtaget.
Lät exakt som att någon tagit sig in i lägenheten.
Sjukt jobbigt att bara ligga i sängen och inte kunna göra nåt.
Det tystnade tillslut så då vågade jag mig upp.
Var såklart ingen där...
Nåt fyllo som inte hittat hem kanske.
Otäckt var det helt klart i alla fall!

Nu verkar det vara en sån vacker höstdag ute igen.
Önskar jag kunnat snöra på mig löparskorna och tagit mig en runda.
Men icket....jag kommer att bli galen snart tror jag!!!!

Tvätta orkar jag med i alla fall.
Måste ha lite kläder så jag kan packa min resväska.
Går inte så bra och jag åker ju faktiskt imorgon!
Bara hoppas att det viktigaste kommer med.
Drömde inatt faktiskt om just packningen.
Hade glömt hela min necessär...det är faktiskt lite jobbigt.
Man luktar inte så gott då tillslut!
Men den ska jag väl kunna få med mig ändå!

Hoppas du får en fin och härlig hösttorsdag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar