fredag 12 oktober 2012

Efterlängtade fredag!

Så var fredagen här, äntligen!
Piggare idag får jag lov att säga.
Välbehövlig vila igår känner jag.
Föreläsning i Borås på morgonen och nu sitter jag hemma.
Har packat det sista...tror jag!?

Väntar med spänning på min dator som ska komma snart!
Känner mig lite som ett barn på julafton...eller som mig själv på julafton! :)
Gillar att få paket helt enkelt.
Även om jag vet som är i!!
Kanske idag främst för att jag VET vad som är i!!

Sedan bär det av mot mina kära där hemma!
Som jag längtat och längtat!
Kommer hem lite sent men vad gör det, har ju över en vecka på mig att mysa!

Hoppas er helg startar lika fint som min!
Invigt min nya jacka också...väldigt skönt i morgonkylan men lite varm nu på dagen.
Ser jag som ett gott tecken inför vintern.

Mys på mina vänner!
Det ska jag göra...i Massor!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar