söndag 21 oktober 2012

Skellefteå-veckan

Tiden bara springer förbi!
Veckan har verkligen gått i ett kör...
Fältstudierna på Ambulansen har vart grymt skoj.
Så vänliga människor och så har jag fått vara med på en del spännande saker också!
Grymt bra arbetsplats känns det som!
Vem vet...kanske jag återvänder och börjar jobba där sedan!?
Bra intryck ni gjorde killar! (Ja, var bara killar jag hann jobba med)

Festplanering, bakning, matlagning, lokalfix och underhållning!
Full rulle från morgon till kväll med planering och fix.
Mycket skoj var det också!
Festen blev kanon och alla verkade nöjda och glada hela kvällen!
Uppskattat uppträdande av mig och brorsan!
Alla tog igen från maten och det måste ju vara ett gott tecken!

Mamma fick sig en make-over på lördagen, klippning, färgning och sminkning!
Och lite bubbel och praliner att mumsa på!
Hur nöjd var inte hon då!
Det förtjänar du helt klart kära mor!
Ny make-over vid 60 eller vad sa vi?

Lite sliten idag efter helgens bravader men glad över att få vart hemma med mina kära en hel vecka.
Resan tillbaka till Göteborg var långsam och rätt så tråkig.
Drog iväg vid 12-tiden och landade hemma i soffan vid 19.30...
Låååång dag med andra ord!
Arlanda är ju inte det mest trevliga stället att spendera en söndag, lite lätt bakis...

Nu är jag i alla fall hemma och det känns skönt.
Tillbaka till rutiner...skola, jobb, träning och kören.
Frisk har jag blivit också så träningen ska sättas igång igen!
Håller tummarna för fortsatt friskhet och inge med sjuklighet nu!!

Tidig kväll ikväll så man orkar ta tag i vardagen imorrn!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar