måndag 22 oktober 2012

Måndag

Äntligen tillbaka på gymet...igen!
Lite blandad träning idag.
Kände att jag behövde kicka igång lite lätt med hela kroppen.
Skönt var det och kände inget i halsen...peppar peppar!!

Inskolning hela kvällen på barn.
Var ju ett tag sedan jag var där nu så kändes rätt nytt allting igen men det kommer tillbaka rätt fort.
Känns väldigt kul fortfarande så det verkar lovande!

Imorgon står prehospital förlossning på schemat.
Spännande värre!
Har alltid velat ha en förlossning i ambulansen men som tur är så är det ju inte så vanligt.
Kul när det går bra men annars är det inte så roligt kan jag tänka mig.
Imorgon får jag lära mig lite mer också vilket är nyttigt.
Satt på flyget hem igår och läste lite om just förlossning.
Kul för mina grannar på planet som fick kolla på bilder av vaginal förlossning.
Försökte gömma de värsta bilderna i alla fall så de slapp se allt för mycket!

Fick sms av min gamla chef idag...kris på avdelningen!
Skulle i för sig vara roligt att komma tillbaka och jobba lite.
Hmm...svårt det där.
Har ju inte väldigt mycket tid över men får se imorgon hur det känns.
Några timmar skulle man ju kunna klämma in!

Sovdags nu hur som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar