onsdag 31 oktober 2012

121031

Sista dagen på oktober och mörkret faller över oss.

Fullt ös på jobbet igår och lika fullt ös idag!
Det börjar ta sig och jag känner mig tryggare och tryggare.
Får göra lite mer själv och det är ju faktiskt så jag lär mig bäst.
Frihet under ansvar.
Våga ta egna beslut men dubbelkolla med min handledare!
Känns toppen!
Imorgon är sista dagpasset sedan är det några nätters inskolning och så är jag klar.
Redo att gå själv!
Jo, det ska jag nog vara.
Man är ju aldrig helt själv och det känns bra.

Lagat lite matlådor nu på kvällskvisten.
Lite skolarbete skulle jag behöva göra.
Får se om min hjärna orkar fokusera mer ikväll eller om det får bli helgens projekt!

Lycklig!
Ja, lycklig är jag!
Får göra massor med roliga saker och har massor med fina människor runt mig!
Även när stressen pockar på så är jag lycklig!

Vad gör du för att vara lycklig?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar