fredag 2 november 2012

121102

Det är ändå såhär man vill ha det!
I alla fall ibland!

Fullt ös hela veckan.
Igår sista dagpasset på inskolningen.
Besök på vårdcentralen för recept på astma-medicin.
Kanske dags att komma igång igen med rätt medicinering sådär efter två år utan..
Körövning och sedan en sväng förbi ambulansfesten.
Kul att träffa gänget igen!
Var ett tag sedan nu.
Ett glas vin och sedan hem för att sova.
Heldag i skolan idag där vi hade föreläsning om mage-tarm.
Lång dag men tror ändå jag lärt mig lite också.
Fredagsmys inköpt och så hem till soffan.
Trött är jag...så skönt med myskväll för mig själv.
Hade visserligen vart roligt med afterwork med örongänget men lika bra
att det inte blev av.
Dessa kvällar behövs i den allt mer stressiga vardagen.
Njuter av lugnet med godis, chips och kollar serier.
Ledig till söndag kväll och det är för härligt!

Tänk så bra saker och ting kan lösa sig.
Vissa är tråkiga men det finns ändå alltid nåt bra i det.
Bara hoppas det blir så bra som jag tror.
Det är blandade känslor såklart men är mest glad.
Det blir vad man gör det till och med det sagt så kommer det bli bra!
Lite fredagstankar bara...

Njut mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar