lördag 10 november 2012

121110

Tiden springer på och fort går det!
Är nog rekord den här veckan på milen!

Skola, personaldag med barn, jobb och lite mer plugg!
Tenta i torsdags som faktiskt kändes riktigt bra.
Blir sjukt besviken och förvånad om jag inte klarar den nu!

Börjat lite smått med D-uppsats grejer.
Tror det blir bra bara man väl får ner det man tänker.
Inte alltid så lätt!

Nu är första kursen på utbildningen slut.
Förutom omtentorna i december då...
Känns skönt att ha kommit en bit på vägen.
På tisdag börjar Traumakursen.
Den ska nog bli kul.
Lite mer praktiska kunskaper och förhoppningsvis inte så mycket tjafs.
Måste väl fortfarande hålla på med D-uppsats grejer men inte allt för mycket hoppas jag.

Nu är det plugg som gäller.
Tenta på Akutmedicin på fredag!!!
Inatt och imorrn natt är det jobb som gäller.
Får hoppas på lugna nätter så min hjärna kan ta in lite vettigt plugg också!

Ber om ursäkt för min osocialhet närmaste veckan!
Mycket att få in i denna skalle så måste fokusera!

Har förresten kanske en lägenhet på gång, i andra hand då såklart!
Lite dyr men en lägenhet!
Någonstans att bo, känna lugnet och bara vara!
Ska bestämma mig i slutet på helgen...

Önskar dig en riktigt härlig lördag!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar