söndag 25 november 2012

Löpning i Skatås!

Maria kom och hämtade mig med bilen vid 12.30..
Lite smått sömnbakis slängde jag på mig löpkläderna och hoppade ut.
Mot Skatås!
Lite orolig att jag inte skulle palla med det då jag inte tränat på ett tag igen nu...
5:an sprang vi in på och tog oss igenom hela.
Ingen kanontid men tog mig runt och känner mig nöjd!

Lite irriterad på mitt pulsband man har runt midjan...
Den har blivit för stor och glider ner när jag springer.
Sjukt störande att måsta dra upp den och hålla i den hela tiden.
Tror dessutom att den mäter lite galet då...
Var flera gånger upp på 200 i puls och så kände jag mig verkligen inte.
Visst är jag otränad men inte riktigt så tycker jag!
Får väl sy in den på nåt sätt.
Borde ju inte påverkas om man syr in den bara där bak...

Laddar upp inför en natt på 323 igen då.
Kaffe och macka är gott!
Måste bli bättre på att ta med mig nåt vettigt att äta så förbi affärn innan jag åker till jobbet.
Att vara hungrig på natten är så jobbigt...

Fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar