söndag 25 november 2012

Middag, jobb och sång...

Trevlig middag med jobbgänget!
Synd att jag skulle iväg och jobba natten.
Men hann njuta av god mat och härligt sällskap!
Tack!

Jobbnatten var rätt rörig.
Mycket nya saker men tur man har bra arbetskollegor som hjälper.
Känns alltid tråkigt när det är saker man inte fattar och inte kan ta egna beslut.
Men ingen kan väl kunna allt från början...
Det kommer förhoppningvis bli bättre och bättre!

Tre timmars sömn var inte riktigt nog...
Men iväg på körövning i Partille.
Några timmars sång och det blir nog en kanonkonsert det här.
Fantastisk solist och en grym pianist!

Kom och lyssna!!
1:a, 3:e eller 7:e december på Artisten!
Jag är dock inte med den 7:e så då förstår ni ju att ni ska komma den 1:a eller 3:e! :)
Finns helt klart biljetter kvar till den 3:e så bara spontankomma!
Härlig julstämning och fantastisk sång kan jag erbjuda.
Låter det inte lockande?

Segaste kvällen på länge igår...
Satt hemma i soffan och bara degade.
Fick ett kortbesök av fina Anna och det var trevligt.
Känner sig inte som världens trevligaste när man är så trött men mysigt att träffa henne lite.
Snart flyttar hon...som jag kommer sakna henne!!!

Njöt av lite wiskey...
Men det är inte samma sak att dricka det ensam som ihop..
Gunder, jag vet vad du menar!
Hoppas jag kan komma hem snart så kan vi njuta av ett glas eller två ihop!!
Inte så många i min ungängeskrets som gillart...

Tidig kväll och en lång natts sömn!
Såå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar