torsdag 22 november 2012

Hushållssysslor och spontanmiddag

Gårdagen bestod av lite sömn...
Sex maskiner tvätt...
Ja, det var ett tag sedan jag tvättade. Men nu är allt rent och det känns riktigt skönt.
Hade tänkt mig mer plugg men det gick inte riktigt så bra.

Spontanmiddag hos Johanna med lax, potatis, romsås och sallad.
Sötsuget pockade på så vi slängde ihop en kladdkaka till efterrätt...riktigt kladdig och god!
Lite extra härligt när det bara blir spontant sådär!
Tack för det Johanna, det gjorde du bra! :)

Väl hemma igen fixade jag ihop lite matlådor och lite mer plugg blev det faktiskt!
Tidig kväll var behövligt.

Haft lite konstiga drömmar inatt.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde om men vaknade från och till med en såndär konstig känsla i kroppen...aja, känner mig helt okej pigg idag i alla fall!

Mot Borås för en heldags föreläsning!
Farmakologi och cirkulation står på schemat!

Hoppas på en skön torsdag för mig och för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar