lördag 27 oktober 2012

121027

Kvällen på Öron gick fint igår.
Lite nervös innan men det mesta sitter kvar ändå.
Alltid skönt när man känner sig hyffsat trygg i det man ska göra!

Blir tyvärr inte så mycket sömn dock när man jobbar kvällen och sedan dag efter.
Men några timmar effektiv sömn blev det.
Riktig seg imorse när jag klev upp men det tog sig fort.
Kom ut i den kyliga luften och vips var jag pigg igen.
Dagen har gått fort och vart intressant.
Har dock en jobbig huvudvärk som vägrar släppa.
Tror det beror på det i princip obefintliga vätskeintaget igår.
Glömde vattenflaskan hemma när jag åkte till Borås och så blev det lixom inte
att jag drack nåt på typ hela dagen.
Bara kaffe...och det hjälper ju inte att fylla på vätskeförråden direkt.
Försökte komma ikapp lite på kvällen men det är ju nästan omöjligt.

Varit bättre på att dricka idag i alla fall men när huvudvärken väl satt in är den svår att bryta.
Orkade en sväng på gymet men inte blev det direkt effektivt.
Blodtryck som spökar också...inte bra.
Men en lugn kväll ikväll, massor med vatten och en lång natts sömn ska väl reda upp detta!
Går ju över till vintertid inatt också så en extra timme imorrn blir ju toppen.

Ska möta upp Anna för en morgonpromenad imorrn också!
Var ett tag sedan vi träffades nu igen.
Träning om umgänge brukar också hjälpa både kropp och själ.
Planen var egentligen middag med Maria ikväll men det blev ändrat av lite olika anledningar.
Just nu känns det rätt bra då jag inte känner mig som ett direkt trevligt sällskap.
Ibland behöver man ju faktiskt vila också har jag hört!

Slapparkväll i soffan nu så är jag tillbaka på banan imorgon!
Utvilad och laddad för nya äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar