söndag 30 september 2012

Sista, sista...

Sista september är här och så är det sista passet på ambulansen ikväll.
I alla fall på schema!
Känns tråkigt men har så mycket annat spännande som händer så ska nog gå bra.
Timmar under hösten känns bra...då kan jag välja lite själv när jag har tid och ork över.

Långpasset igår sprang förbi.
En skön förmiddag och en hektisk kväll/natt.
Tiden går fort i alla fall!

Nu har jag vart på besök på gymmet också.
Bröst stod på agendan.
Kul när folk ställer tillbaka vikterna på fel ställe och det inte går att läsa på dem vilken vikt det är.
Började med 10 kg lite lätt och skulle sedan ta 12,5 kg...
Tyckte de kändes lite tungt när jag bar dem till bänken och sedan gick de inte alls att få upp.
Tänkte att så här svag kan jag inte vara alltså.
10 kg gick ju så lätt...
Ställde tillbaka dem och tänka...jaja, får väl nöja mig med 10 idag då..
Aah...nu insåg jag att nån hade ställt fel.
17,5 kg istället...inte konstigt att jag inte ens fick upp dem!!!
Sen gick det bättre kan jag lova! =)
Är inte helt nöjd med den nya planeringen på gymmet dock...
Hantlarna står framför motionsmaskinerna så alla står och stirrar på en känns det som.
Nog för att alla är fullt upptagna med sitt eget men tycker mest om att träna ifred och inte ha så många människor runt om en...men men...bara vänja sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar