lördag 22 september 2012

Stina-mys

Igår kväll kom min underbara Stina!
Mycket pratande blev det och så skönt att allt känns som vanligt!
Finns ju en del att ta igen, inte för att det var så galet länge sedan vi sågs men ändå.




Idag har vi tagit en mysmorgon och sedan en sväng på stan.
Försökte hitta en jacka men det är inte så lätt.
Har två alternativ nu...vet bara inte om de är för tunna kanske...
Får fundera lite till så ska jag nog komma fram till nåt!

En söt kvinna stod bredvid oss när jag provade.
Hon tyckte den jag hade på mig var fint och ville prova en likadan.
Frågade om råd ifall vi tyckte hon passade i den osv.
Hon kändes verkligen super-ensam och osäker.
Vi försökte vårt bästa att vara trevliga i alla fall.
Kanske har gjort henne lite gladare om inte annat!

Sushi till lunch....det går ju inte att få nog av! :)
Hittade lite mer ljus på Lagerhaus (köpte hem några igår).
Är verkligen den tiden nu när man bara vill tända en massa ljus och mysa.
Hittade ett med lakritsdoft...bara måste ha så två fick följa med mig hem!
Även lite ansiktsprodukter från Body Shop fick följa med hem.

Nu hänger jag i soffan efter middagen.
Inväntar Maria som ska komma förbi.
Blir lite vin och mys ikväll!

Vad gör du denna sköna lördag?
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar