onsdag 19 september 2012

Morgonstund

Hyffsat tidig morgon trotts egentlig sovmorgon.
Men men...lika bra att fixa saker när man väl är hemma.
Är ju inte så ofta jag är hemma och ledig direkt.
Smög in en tvätt i maskinen så hoppas det går bra nu.
Hinner bara en innan jag måste dra mig.
Är väl det enda som är dåligt med att pendla..
Måste åka så långt i förväg för att komma i tid.
Tur bussen är bekväm så kan man ta en powernap eller läsa nåt spännande.

Konstigt väder också...
Solen på väg fram när jag vaknade och så nyss kom en störtskur och nu uppehåll igen.
Skumt det där får jag lov att säga.
Hoppas det fortsätter vara uppehåll nu bara!
Allt blir lite trevligare när solen smyger fram!

Hur ska du spendera denna härliga onsdag då?
Önskar dig en fin dag vad du än tar för dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar