söndag 23 september 2012

Så var det söndag igen!

Mycket trevlig kväll igår!
Maria var inte snabbaste flickan i stan så jag tjuvstartade med ett lite glas rött innan hon kom.
Fortsatte på flaskan från igår, Raza, mycket gott vin.
Rekommenderar starkt!
Den tog slut så fick öppna en ny...men inte alls lika god.
Besvikelsen var rätt hög men det gick ner i alla fall.
Mycket prat blev det igår också.
Hinner knappt träffa Maria heller.
Antingen har hon skola eller jobbar eller busar på annat håll.
Eller så är det jag som har inplanerat en massa.
Får helt enkelt prata ikapp sig när möjligheten finns..
Gick en sväng på Temple Pub också.
Tyvärr stängde dem alldeles för tidigt.
Men lika bra det så är man pigg och kry idag istället!

Så nu har jag nog pratat nog för några veckor.
Blir att stänga in sig i bubblan och bara plugga och vara tyst.. Eller?
Nej just ja...det går ju inte.
Har en massa trevligheter inplanerat till veckan!
Jag tror jag njuter av det istället!
Verkar lite roligare!

Idag är det plugg och hemmafix som står på schemat.
Har hört att man ska bli lite smartare av klassisk musik så nu strömmar 
Mozart, Boccerini, Vivaldi m.fl ur mina högtalare.
Tänk vilka inlämningsarbeten jag kan skriva nu...fantastiskt! 

Söndagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar