söndag 2 september 2012

IKEA

Eftermiddagen spenderades på IKEA med fina Anna!
Kuddprovning och materialbedömning.
Ja, det är viktigt att det blir rätt grejer!
Mycket grejer blev det också...
Mer än planerat kan man lugnt säga men bra saker ändå.
Inget som jag ångrar ännu i alla fall!;)
Några lådor (17 st i olika storlekar), tabletter till köksbordet, ljushållare, två plädar till att täcka soffan lite, (Farligt med vit soffa...speciellt när det inte är min egen), två växter, en kruka och sängkläder.

Anna har svårt att hitta rätt tjocklek...

Är mest nöjd med en av växterna som jag fick med mig hem.
Har länge önskat ha mer växter och nu hittade jag nåt fint.
Bara hoppas jag lyckas hålla dem vid liv också.
Växter är som sagt inte min starka sida...

Detta ska jag njuta av i höst istället för tv.
Såklart med tända ljus för extra mysfaktor!

Lite smått trötta men nöjda efter shopping, mat och en hel del snack!
Bussen gick inte riktigt som vi hade planerat så lite väntetid kan man säga.
Tur sällskapet var kanon!
Tack för en fin och mysig eftermiddag/kväll vännen!




Nu är det bara vila och återhämtning som gäller här hemma.
Får se vad morgondagen har att erbjuda!
Ny vecka nya möjligheter säger man va?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar