måndag 3 september 2012

120903

Lite lätt sovmorgon kändes behövligt idag.
Efter frukosten bar det av mot gymmet.
Jag och pensionärerna där nu när skolor och jobba har börjat om på riktigt.
Önskar jag också är lika hurtig som vissa av dem när jag blir gammal.
Härligt att det finns pass speciellt inriktade för dem.
De verkar ha riktigt roligt ihop också.
Nu ser jag ju bara från utsidan visserligen men jag hoppas det stämmer!

En lite shoppingtur till coop fick det bli.
Lite mat och sedan...ja, en växt till!
Har planterat om och flyttat runt blommorna här hemma nu.
Fattas dock fortfarande en kruka men det funkar så länge.

Nyaste tillskottet. Höstfin.

Handlade som sagt lite mer än jag hade tänkt igår på IKEA.
Men kunde ändå inte motstå att handla hem lite från gymgrossisten också.
Bars är alltid bra att ha...speciellt på jobbet när man inte vet riktigt när man kan äta nästa gång.
De hade ett fint erbjudande också så fick två lådor för en kan man säga!
Är det inte toppen så säg!

Nu njuter jag med en kaffe i handen och bara har det bra.
Solen strålar ute men vinden blåser som galen...
Kanske får försöka mig på en promenad på en stund.
Se om knät håller även för det!
Gick ju bra på jobbet i alla fall!

Hur startar du denna vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar