fredag 21 september 2012

Efterlängtade rödvin

Helgen har inletts!
Korkat upp en flaska rött och njuter.
Kommer inte ihåg senast det hände.
Första helt lediga helgen på länge känns det som.

Längtar till min underbara Stina kommer!!!
Synd att det blir så sent bara men mysigt ska det bli!

Insåg idag att jag köpte mig en för liten kalender...
Fick ordna mig en större idag så jag rymmer allt som ska hinnas med.
Lite besvärlig bara att skriva över allt från den gamla.
Men men...det blir skönt sedan när man kan få en bättre överblick över livet.
Mindre risk att glömma saker...i alla fall det absolut viktigaste!
Och med lite rödvin i kroppen blir ju allt så mycket trevligare!

Fick min prenumerationspresent från Hälsa och Fitness idag.
Läppglans i guldförpackning och mascara från MakeUpStore!
Inte illa.
Får testa dem imorgon och se om man blir extra vacker kanske!
Känns lite extra lyxigt när det är i guld!


Hoppas din helg startat lika fint som min!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar