tisdag 18 september 2012

Tenta

Sådär, då var första tentan avklarad.
Eller dugga kanske men säger.
Del 1 av 4.
Pluggandet inför den har väl vart sisådär får jag lova att säga.
Dessutom var bussen försenad och det var bytt sal så kom försent.
Fick vänta med att komma in och sedan hade jag en halvtimme på mig.
Efter 15 minuter var jag klar så det gick ju smidigt.
Bara hoppas man klarar den nu också.
Väntan i tre veckor eller nåt så får man se hur det gick.





På väg till bussen delade de ut coscossallad (fryst) från Metro.
Fick med mig en i farten och den var riktigt god.
Den fick avnjutas som lunch när jag kom hem igen.
Tentan var det enda vi hade idag så är redan hemma.
Nu blir det pluggande för hela slanten.




Vill gärna träna men känner att kroppen behöver lite vila.
Förkylningen börjar pocka på...
Har inte riktigt tid med det just nu.
Promenera ska jag i alla fall göra.
Kan ju inte bli helt förslappad nu!

Tjings!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar