tisdag 24 juli 2012

Underbara Anna

Härligt vilka vänner man har alltså!
Känner sig sjuklig, trött och allmänt kass...
Så kommer en fin Anna med en hemlig låda från Jensen's Böfhus (eller hur man säger på svenska).
Grillad kyckling, fläskfilé, pommes, bakad potatis och såser.
Jag som inte orkat laga ordentlig mat på ett tag...kan man bli annat än glad.
Solen strålade på oss hela tiden och vi har väl suttit ute 4 timmar eller så.
Lite "linne-bränna" har jag till och med fått.
Det blir aldrig tråkigt med Anna, hon är så härlig verkligen!
Nu känner jag mig så mycket piggare och gladare!
Tack vännen!
Det här behövde jag verkligen! <3

Kan verkligen rekommendera!
Blev över mat så nu har jag till sedan också!

1 kommentar:

  1. åh fin du är!!! <3 krya på dig nu så intar vi antingen havet eller gallerian på fredag och kanske äger uteställena på lördag :)

    SvaraRadera