tisdag 17 juli 2012

Så var det tisdag

Tänk vad dagarna kan se olika ut..
Gårdagen var mest förvirrande men trevlig.
Avslutade kvällen med en långpromenad med Anna.

Dagen idag startade med tidig morgon.
Lite lätt frukost och en promenad i solen.
Gymet fick sig ett besök och benen en genomkörare.
Nu har jag avslutat en ordentlig frukost och ser fram emot en skön ledig dag.

Har egentligen inga måsten men städa vore kanske en bra idé.
Laga lite mat kan vara smart det också.
Sedan blir det att njuta i solen.
Är ju inte allt för ofta den skiner på oss nu för tiden.

Får se vart dagen tar mig men känner på mig det blir en bra dag hur som helst!
Hoppas du får en skön tisdag också!

2 kommentarer:

  1. Härligt Hanna.. :) Om jag lämnar min nyckel på Ica fixar du städningen här också då :P Ha en toppen dag min vän!

    SvaraRadera
  2. Städningen gick sådär Anna...men ska fundera på det till nästa gång andan faller på!:)

    SvaraRadera