söndag 15 juli 2012

Grym helg!

Helgen har verkligen levererat!
Fredag började med mumsig middag med Anna.
Tog någon öl inne på området också.
Tyvärr ville regnet inte hålla sig undan men kom inga störtskurar som tur va!

Anna Ternheim som förband.
Inte riktigt min typ av musik men trevligt.

Sedan var det dags för Winnerbäck!
Han är ju verkligen underbar.
Lite dystert från och till men han är ändå för bra.
Extranummer x flera gillar vi!



Efter konserten bar det av in på Trägår'n, nattklubben då.
Där blev det en hel del alkohol och en massa dans.
Grym kväll med härliga människor verkligen!
Det får vi göra om, men kanske lite mindre alkohol nästa gång Anna!;)

Lördagen var grym på ett annat sätt kan jag lova...
Tröttheten går inte att beskriva och kan inte komma ihåg när jag mådde så sist.
Men de va ändå lätt värt det!
Piggnade till framåt kvällen så drog med mig Anna till stan och käkade en bit mat på Hard Rock.
Gott va de kan jag lova.
Kvällen va lite kylig så vi värmde oss med lite kaffe och en bit kaka.
Trötta som vi var bar det hemåt och sängen var väldigt välkomnande.

Tack Anna och alla inblandade för en grym fredag och en seg lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar