torsdag 19 juli 2012

Back in business

Jepp, jobbardag idag!
Skön och lugn morgon men sedan drog det igång på riktigt.
Blev brutna tre gånger från lunch...inte så peppande.
Meen, fick mat tillslut i alla fall!
Man får ju vara nöjd med det man får...eller?
Dagen har verkligen rullat på snabbt.
Åkt med Sara idag och det gick ju fint.
Några pass med henne sedan får man se vad det blir.
Lite oklart vem jag ska åka med efter semestern men det löser sig nog.



Invigde min nya cykelhjälm idag också!
Har insett att det är vettigt att använda.
Snyggheten går ju inte att komma ifrån...gillar att den har lite fina blommor på sidan!
Kan verkligen rekommendera att använda cykelhjälm, det kan hända så mycket tokigt utan!
Safety first mina vänner!



Kycklingsoppa till sen middag.
Den blev riktigt god!
Var lite sugen på en löprunda nu ikväll men är inte helt övertygad.
Måste vänta lite till så inte maten kommer upp igen eller jag får magknip.
Skymningen faller och är inte superkul att springa runt här i mörkret...
Mitt knä vill inte riktigt vara med heller så får se vad jag tar mig för.
Kanske får göra som min vän Anna och ta en myskväll hemma.
Har i alla fall sprungit några trappor upp och ned idag...inte många, men några!

Har alltid så svårt att planera inför nattjobb efter man jobbat dag.
Är ju trött typ nu men vill ändå sova ut imorgon så man inte är helt slut igen kl: 22 imorgon...
Stora problem man har alltså!
Får väl ta en powernap imorgon om inte annat.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar