onsdag 18 juli 2012

Sommarmys

Vilken mysig sommarkväll det blev då!
Hittade en klänning på Emmaus som jag kanske kan ha på bröllopet i sommar.
Men är lite osäker...hur urringat får man egentligen ha på ett bröllop?
Den är väldigt fin, sådär sommarskön på nåt sätt men måste nog fundera lite...

Mat fick jag med mig hem också.
Hade tänkt göra en smarrig kycklingsoppa till middag men....
Jag och Johanna var så galet hungriga efter vår shoppingtur runt Backaplan
så inte orkade jag ställa mig och laga soppa.
Fick bli korv med bröd istället....sådär nyttigt men ändå somrigt gott på nåt vis.

En chokladbit och kaffe i solen så var det glömt.
Nyttigheten bara flödar!
Anna kom förbi också och då fick vi njuta av jordgubbar, vattenmelon och grädde.
Kanske en kaka eller två blev det också...
Mumsigt värre!
Som vanligt en massa prat och skratt med flickorna.
Underbara vänner man har ändå!

Kvällen börjar lida mot sitt slut...
Ska väl diska bort efter kvällens festligheter, kolla nån serie på datorn och sedan sova.
Jobb imorgon var det ja, ska bli skoj!
Bara man orkar sig upp nu efter flera dagars sovmorgon.
Meen, en tidig kväll och längtan så ska det nog lösa sig det också!

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har det bra på jobbet :) och tack så mycket för igår. Det blev verkligen ett perfekt avslut! Är såå glad för att jag fann dig :D Tack!

    SvaraRadera