fredag 27 juli 2012

Lösningen i kanten

Fullt ös på jobbet igår.
Inte många lugna stunder kan jag lova.
Men det var en bra dag.
Två nya kollegor att jobba med och det gick ju fint det också.

Efter att sovit några timmar som en klubbad säl vaknade jag upp till strålande sol.
En dag med Anna var att vänta.
Tanken var havet men med förkylningen så kände jag inte för att bada.
Tog en sväng till slottsskogen istället och njöt av det fina vädret.
Varmt och härligt!
Mys med frukt, kaffe, kakor och härligt sällskap.

Lunchen fick bli en Grekisk sallad som var helt okej.
Däremot så tog de 26 kr för en loka....hur gick det till!?
Aja, vatten var behövligt idag så det fick gå.

Ikväll eller snarare snart kommer Madde och hennes bror.
Vi ska på Bruce Springsteen ikväll!!!
Tänkt så bra saker kan lösa sig trotts att vissa är dum i huvudet...

Middag ute nånstans ska vi försöka hinna med och sedan är det konsert som gäller.
Är så glad att jag faktiskt får gå!
Kommer bli en magisk kväll!
Strålande sol och Brucan på scen...kan inte gå fel!

Mys på mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar