onsdag 25 juli 2012

120725

Glassen blev uppäten igår men den tidiga kvällen gick sådär..
Svårt att somna.
Vet inte om jag sovit för mycket de sista dagarna...
Det hjälper väl inte att hostan blir värre direkt jag lägger mig ner heller.
Tillslut somnade jag i alla fall med lite kuddar uppbullade bakom ryggen.
Inte helt pigg tog jag mig upp imorse och det kändes helt okej.
Har klarat av hela dagen på jobbet också med endast lite snuva och lite lätt hosta ibland.
Fick jobba med en underbar kvinna idag, Anna.
Hon var så rolig och det hjälpte verkligen till att hålla humöret uppe.
Som vi kört idag också...inte nådigt.
Fick lunch i bra tid i alla fall men sedan så har vi bara rullat.
I den här värmen var glassuget på högsta nivå, men inte hann vi med det.
Inte förrän klockan var 18 och jag egentligen skulle ha slutat.
Då kilade Anna in på Presbyrån och köpte en sandwich och kaffe åt oss så vi
skulle orka ta oss tillbaka till stationen.
Svårt när man ska byta personal på två bilar samtidigt...
Men vi löste det fantastiskt fint.
Lite övertid till mig och de andra fick fortsätta/sätta igång att jobba direkt vi kom in.

Äntligen hemma strax före 19 är man inte så värst sugen på någon mastig middag.
Får nog bli lite fil bara...
Värmen gör ju sitt till att man inte är supermegahungrig.
Åt resterna från igår till lunch och det var ju rätt mastigt så jag överlever nog.

Ska försöka mig på en tidig kväll ikväll så jag orkar med långpass imorgon.
Ännu lite oklart vem jag ska åka med men det brukar ju lösa sig på något sätt.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar