tisdag 17 juli 2012

Motionera mera

Städningen gick sådär...än så länge i alla fall.
Vet ju aldrig om man får nåt infall under kvällen.
Risken eller kanske chansen finns där ändå!

Hunnit med en solig men blåsig promenad över Ramberget.
Träffade Johanna och fikade lite.
Fick prata ikapp lite och höra om hennes Skåne-visit.
Njöt av lite te och muffins, gott var det!

Dagen har gått i motionens tecken måste jag säga.
Morgonpromme, gym, mitt-på-dagen-promme och kvällslöpning.
Riktigt skönt att komma ut och njuta av solen!

Har kikat på gamla bilder.
Kul att se, speciellt mina "gå-ned-i-vikt-foton".
Det är klart man ser skillnad i spegeln och känner skillnad men det blir extra tydligt
när man har korten och kan jämföra.
Fundera på att lägga ut nån av bilderna men har inte bestämt mig ännu.
Vore lite kul bara för att skryta lite!
Får nog fundera lite till....

Att jag alltid ska bli sugen på sötsaker när jag tränat...
Tycker mest jag ätit hela dagen men ändå.
Hmm..får se vad jag kan ordna.
Något extra kan man få njuta av...är ju faktiskt ledig!

1 kommentar: