söndag 29 juli 2012

Softarsöndag

Förfest hos mig igår alltså.
Jag och Anna...vilket team!
Underbar start på kvällen.
Middagsplanerna gick sådär men en hamburgare på donken hann vi med innan vi gick ut.
Med lite mat i magen bar det av på äventyr.
En riktigt rolig kväll.
Maria och hennes vän mötte upp oss när det Bruce hade slutat.
Dansade som aldrig förr och bara hade det skoj!
Vi stängning gick vi vidare mot en öl till.
Sent blev det....som vanligt med Anna och mig då helt enkelt.

Lite trött är man ju idag men inte farligt.
Softarsöndag idag och ladda för jobb imorrn.
Måste laga lite mat så jag klarar mig på jobbet.
Blir en tuff jobbarvecka nu...många timmar.

Förkylningen släpper mer och mer så jag hoppas den är helt borta snart.
Längtar så efter att få träna.
Men blir inte så länge halsen gör ont...

En promenad får jag ta i alla fall.
Ut i friska luften och återhämta sig!

1 kommentar:

  1. Tack för en fantastisk kväll tjejen!! Hoppas du haft en fin dag och att det går kanon på jobbet imorgon. Så ses vi på en liten shopping tur på tisdag, mellan sovvarven :P Och jag håller tummarna nu att förkylningen äntligen ger med sig :D
    Kraaaaaamar! i tuuuusen!

    SvaraRadera