söndag 22 juli 2012

120722

Tröttheten kom som ett brev på posten igår...gick inte att hålla sig vaken så somnade väl strax efter kl 20 igår...
Inte är jag speciellt pigg idag för det. Vaknade och somnade om otaliga gånger inatt.
Vid 2-tiden insåg jag att...nej jag kan inte svälja min saliv...
Laryngit - välkommen tillbaka. Som jag saknat dig!
Får se hur länge jag får behålla rösten den här gången då.
Ingen bra egenskap i det här jobbet att tappa rösten. Får försöka va tyst så mycket som bara går mellan varven, vila och dricka vatten.
Hoppas det försvinner snart, har inte riktigt tid med det här!

Hoppas du fått en bättre start på den här söndagen!

1 kommentar:

  1. Men fy... låter inte alls roligt. :( hoppas du haft en bra dag och får en bra natt. ta det försiktigt hem bara. imorgon får jag äntligen träffa dig igen :) om du orkar då.. :) kraaamkraam

    SvaraRadera