lördag 28 juli 2012

Bruce Springsteen




Är så glad att jag gick på konserten.
Han är ju verkligen Bossen.
Vilken energi, vilken glädje och vilken stämning i hela arenan!
Solsken, öl och glada människor överallt!
Vissa stunder lite segt kan jag väl tycka men han är ju underbar.
Många låtar som jag inte kunde men kan ju ändå inte sjunga med så det var väl lika bra.
Försökte lägga upp lite videos men har inte riktigt kommit underfund med hur man gör.
Ska försöka lösa det så jag kan dela med mig av lite stämning!:)

Härligt att träffa Madde igen också!
Inte så ofta man ses nu för tiden.
Men nu dröjer det inte så länge innan det är dags igen och då är det bröllop som hägrar.
Ska bli så mysigt.
Tycker det är kul med bröllop.
Har vart på två hittills som jag kan minnas och de var rätt olika.
Nu kommer det här bröllopet bli rätt så annorlunda det också kan jag tro.
Utomhus och så, bara hoppas på fint väder!
Nu blir det öva, öva. öva så jag kan allt som ett rinnande vatten inför dagen.
Känns verkligen som en ära att få sjunga på någons stora dag.
Vill ju göra det så bra det går!:)

Idag faller regnet ner på oss...inte lika trevligt som igår men tror ändå det blir en fin dag idag.
Får lov att göra det till en bra dag helt enkelt.
Planerna är lite flytande än så länge men det löser sig med tiden!

Fin lördag mina vänner!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar