fredag 1 mars 2013

Födelsedag!

24 år denna gång!
Känns bara bra och känner mig inte allt för gammal! :)

Firade min dag hela dagen!
Började med ett paket som jag fått med posten från bror och Tess
som jag öppnade direkt när jag vaknade.
Träningstoppar varav ett linne  som jag slängde på mig direkt och gick till gymet!
Sedan fick jag också en liten energiboost i form av pinjenötter i chokladöverdrag!












D-uppsats hela dagen!
Men min finfina skrivpolare Anna-Karin tog med sig två bakelser som vi mumsade på till eftermiddagsfika! De var vi väl värda!



Sen fick jag ett fint kort av kära mor och Gunder!
Klart det känns lite tomt utan familjen men jag vet ju att ni är med mig i tankarna! <3


På kvällen firades jag med en ros med tillhörande vas (då jag inte har nån vas alls....), en underbart god och fin tårta och två stora te-muggar! Plus trevligt sällskap då! :)


Var en riktigt lyckad födelsedag!
En riktig ätardag!
Blev en massa tårta över så får äta några dagar till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar