söndag 31 mars 2013

Spontansöndag

Gårdagen på jobbet gick riktigt bra!
Lite väl sen lunch kl: 15 men de gick ändå.
Åkte med en väldigt engagerad kollega vilket var väldigt kul!
Kändes som att jag lärde mig en massa och lite bra tankesätt...de tackar jag för!

Dagen har spenderats på Allum!
Började dock med lunch hos Johanna.
Kroppkakor...mumma!
Var evigheter sen jag åt de.
Smör, lingonsylt och lingondricka till....gott gott!

Sedan bar det av mot Allum.
Fika med Johanna och Adam sen skulle Johanna få sig en sminkning.
Så då vandrade jag runt en stund och hittade faktiskt ett par jeans!

Nya brallorna!

Sedan vill de ha lite fotohjälp så då blev jag sminkfotograf!
Är ju kul att fota...borde göra det mer alltså!
Johanna blev så himla fin!
Har tyvärr ingen bild att visa....


Nu är det soffhäng som hägrar.
Blir nog inget mer än de ikväll...
Tänkte jag skulle börja på en liten skoluppgift men känner mig inte riktigt taggad för de så får se.
Imorgon är sista påskdagen och sedan drar jag iväg till Huddik!
Ska bli väldigt härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar