torsdag 7 mars 2013

Biomys och träning

I onsdags var det heldag med uppsatsskrivande...som vanligt!
Sedan bar det av mot Bion för att kolla Små citroner gula med Maria (som bjöd till födelsedagspresent).
Vilken mysig film!
Kan verkligen rekommendera!
Fick den där känslan av förälskelse...underbart!
Proppade i oss en massa popcorn också, mums!
Vi tog den tidiga bion så hann inte äta något innan.
Gick på restaurangen de har bredvid bion och åt och drack ett glas vin.
Så sjukt mycket mat...!!!
Grillar kalkon och criscross potatis med sallad och sås.
Tre fileér...helt galet!
Fick i mig 2,5 i alla fall...hyffsat nöjd! :)
Vi kunde inte riktigt nöja oss där så vid drack en kaffebaileys med massa grädde till efterrätt!
Kan bara beskriva min onsdagskväll som härlig, riktigt härlig!




Idag började jag med ett träningspass kl 7....grymt skönt!
Sedan bar det av mot A-K för uppsatsskrivande!
Lite trögt idag men fick klart resultatet och skickade in till handledaren.
Skönt att han är engagerad men inte så lätt att tillfredsställa måste jag säga.
Aja, fick lite bra tips så får ändra det imorgon!

Innan jag åkte hem tog jag en sväng förbi posten och hämtade upp ett paket som jag och Maria hade beställt.
Träningskläder!!!
Ett bar grymma shorts (som jag redan har fast i en annan färg) och ett par mjukisar som är väldigt bra att ha. Snygga, bekväma och bara hur fina som helst.
Imorgon blir det invigning av shortsen och mjukisarna har jag gottat mig i hela kvällen...nästan i alla fall.


Hunnit med en sväng på kören men blev inte hela.
Orken tryter och jag behöver få lite sömn inför ännu en helg med jobb!

Så...sovdags nu och imorgon upp med tuppen för träning med Maria!
Då kan dagen i alla fall starta bra!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar