måndag 11 mars 2013

Functional Moves

Jepp, jag har vart på ett gruppass!
Inte varje dag direkt men blev medlurad av Maria!
Måste erkänna att de va rätt kul.
Blir lite peppad ändå av härlig musik och en bra ledare!
Får nog gå på detta fler gånger helt enkelt!
Tack Maria för denna upptäckt! :)

Dagen började med handledning i Borås.
En bra början....en del i processen.
Nu är jag less på dessa uttryck!
Vi är nästan klara med resultatet inte en bra början....kom igen!
Vi har inte hela livet på oss med denna uppsats.
Vårt mål är inte att bli doktorander, skriva artiklar och hamna i skolans värld.
Nu vill vi bara bli klara, få godkänt och ha praktik i lugn och ro!

Effektiviteten var inte på topp när vi kom hem heller.
Fick ett tråkigt samtal om lön...inte okej!
Frustration över olikheter i lönesättning och jakt på nya jobb.
Nu kör vi!
Vi tar inte vilken skit som helst!
Har lite på gång så hoppas på det!
Häll gärna tummarna att det går vägen!

Nu har jag mumsat i mig keso med apelsin och kanel plus lite nötter till kvällsfika!
Gött gött!
Så nu kan jag nog sova ordentligt och vara lite mer laddad imorgon!
Då blir det Diskussion som ska skrivas med ilfart!

Ingen bra början på veckan men då kan den väl bara bli bättre!?!? :)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar