tisdag 26 mars 2013

Fått livet tillbaka!? :)

Goddagens kära vänner!
Nu var det ett tag sedan sist!

D-uppsatsen har tagit i princip all min vakna tid för att färdigställa!
Men nu äntligen är den klar!!
Skickade in den igår så nu är det bara vänta och se om den går igenom.
Håll en tumme eller två vettja!

Sista passen på Barn är gjorda också.
Kändes lite ledsamt i lördags när det var sista passet, jag liksom insåg att nu är det klart.
Måste städa ut mitt skåp och lämna dessa härliga människor!
Det är helt klart den sötaste avdelningen jag jobbat på!
Kommer sakna barnen också...i alla fall ibland! :)
Men lär väl hoppa in och gästspela lite har jag en känsla av!

Det bjöds på chokladmuffins som Malin bakat och på min hade hon gjort en lite sockerblomma!
Fick en chokladkaka med söta hjärtan på, mycket passande!
Det blev också en hel del godis under natten!
Tack kära kollegor för att ni gjorde mina sista nätter så härliga! <3





 Lite träning har jag hunnit med i alla fall!
Men bäst att klä på sig ordentligt då kylan fortfarna härjar!

Supermatch ;)
Igår värmde solen fint och när uppsatsen var inskickad fick jag njuta lite på balkongen!
Efter storstäd och tvättning då!
Lite välförtjänt ledighet nu!
Men kanske blir lite extrajobb under påsk så man får någon typ av lön i april :)

Nu ser jag mest fram emot sol och sedan att få komma iväg till Josse och hälsa på några dagar!
Nära nu!

Hoppas du får en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar