fredag 29 mars 2013

Långfredagen

Har spenderats i ambulansen och på stationen.
Riktigt bra dag måste jag säga...sådär lagom hektisk.
Påskgodis har jag proppat i mig också....sorry alla som jobbar imorrn! :)
Kan lova att de inte bara är jag som ätit upp allt!!

Lång dag blev de...övertid...
Var bjuden på lite middag hos några polare men kände att de blir ju inge bra.
Upp tidigt imorrn också...
Cyklade hem = endast uppför!! 
Trötta ben och en blodsockernivå på lägsta....
Ingen mat sedan 11.30 och sedan bara en massa snabb energi bestående av bulle och godis.

Efter lite mat i magen och en välbehövlig dusch är humöret tillbaka.
Slapparkväll i soffan med chips och sedan blir det sova tidigt så jag orkar med morgondagen!

Imorse när jag hoppade på cykel upptäckte jag att någon fifflat med min broms...den va helt paj.
Som tur är har jag två så de fick funka på vägen till jobbet.
Väl där fick jag hjälp att fixa fast den men upptäckte på vägen hem att den nog blev åtdragen för hårt...skrapade liksom i lite lätt hela tiden.
Kanske också gjorde sitt till för benens trötthet...!?
Får ordna detta imorgon...

Hoppas påsken levererar finväder och gomat till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar