torsdag 28 mars 2013

Ledighet = lathet

Några lediga dagar i helt och hållet lugnets tecken!
Lite välbehövlig vila kanske men inte så kul i längden.
Som tur är har solen visat sig för det mesta så hunnit njuta lite av den!

I onsdags hjälpte A-K mig att köra praktikkläderna till stationen och så
passade vi på att ta en sväng på blomsterlandet.
Fick med mig ett drivhus, två påsar frön och såjord hem.
A-K ska driva upp tomater och paprika och jag ska driva upp oregano och basilika.
Hon fick de lite mer avancerade då hon gjort detta förut!
Det kliar lite i fingrarna att sätta igång men inser att de inte är någon idé då jag snart åker iväg.
Får helt enkelt ta tag i det när jag kommer tillbaka.

Fröna får bo i påsen en stund till

Annars har det verkligen inte hänt något alls.
Vandrat mellan balkongen, soffan och sängen ungefär.
Lite träning också då men inget annat spännande.
Imorgon är det slut på ledigheten..
Då blir det jobb på ambulansen igen!
Ska bli väldigt kul...plus att jag får jobba med en kollega från i somras!
Blir nog en fin dag!

Glad påsk på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar