söndag 17 mars 2013

Livsglädje

En oväntat ledig lördag är ju aldrig fel!
Såhär på söndagskvällen är jag rätt glad över att jag såg fel på schemat.

En riktigt härlig kväll igår med Maria.
Middag på O'learys och kollade hockey.
Käkade en hamburgare som jag längtat efter, en öl på det, vinst för Skellefteå och trevligt sällskap!
Kan inte bli mycket bättre!

Spännande!!!
Livets dryck?!

Hann med en löprunda innan också...väldigt skönt.
Blev väl en 5 km i alla fall...det längsta på några månader.
Nu är det bara fortsätta på den banan så är kondisen på topp till sommaren...typ!


Det blev en tidig kväll som avslutades i min soffa med godispåsen i högsta hugg!
Är ju bara lördag en gång i veckan så gäller att passa på!


Vaknade till en snöfylld balkong imorse...vart tog vårsolen vägen??

Idag har gymet fått sig ett besök.
Tvätten har tvättats och lägenheten har städats.
Uppsatsen har fyllts med några rader och tankeverksamheten är i full gång hela tiden.

Som tur var återfann solen sin plats på himlen och en stunds njutning på balkongen var på sin plats!

Lite färg på bringan tycker jag mig se!?

Lagat lite mat också, får passa på när man är ledig och har lite energi.
Broccolipaj med ädelost!
Funkar varje gång!
Med lite bacon till så blir den lite extra smarrig!



Nu avslutas kvällen med lite läsning i den nya Fitness-tidningen sedan ska jag sova så gott.
Ny dag imorgon med mer uppsattsskrivande och förhoppningsvis lite trevliga besked :)

Hoppas din helg har varit lika energigivande som min!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar