måndag 25 februari 2013

Godmorgon i solen!

Sådär då...
Sista natten avklarad.
Gick bra men lite stress.
Hade tänkt försöka ta ute lite flex då jag har typ 6 timmar som måste tas ut i mars.
Funkar inte så bra att gå tidigare när man jobbar natt...blev över 20 minuter idag stället.
Jaja, så kan de gå!
Uppsägningspapperna är inlämnade i alla fall.
Blir timmar sen....känns bra de!
Då kan jag bestämma själv när de passar att jobba.

Vaknar upp till solsken och man blir så mycket gladare!
Går ut på balkongen och riktigt känner hur den värmer!
Lite för kyligt att äta frukost där än så länge....men snart!!

Alldeles för få timmars sömn men min skrivkamrat har lidit tillräckligt av att jag jobbar hit och dit.
Snart kommer hon över och då blir det skriva av!!
Ge mig mer värme och vår!! :)

Härliga måndag!
Nu kör vi en vecka till!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar