torsdag 14 februari 2013

130214

Det händer inte mycket spännande just nu alltså...
Skola, skola, skola och snuva, snuva, snuva...
Roligare kan man ju ha det...

Idag gjorde jag i alla fall min andra intervju så nu har vi fyra av sex klara till uppsatsen.
Det går framåt med andra ord...alltid något!

Ingen kör ikväll då min röst inte är som den ska ännu... :(
Men men...nästa vecka så!

Alla Hjärtans Dag idag!
Spenderas i soffan med plugg...yey...!
Men vad händer då...
Jo, en överraskning utanför dörren.
Rosor, fin kort och en bakelse!
Lite piggare och mycket gladare!
Tänk va lite omtanke kan göra!
Tack! <3


Pratat med min kära mor och plastis också!
Älskar er!!


Blir ännu mer mys i helgen!
Ska bli härligt att bara få umgås och äta gott!
Förhoppningsvis är jag än mer frisk också så man kan njuta ordentligt.
En vecka i soffan borde väl ha gett effekt nu!?

Men först blir det plugg imorrn på dagen såklart!
Bli klara med bakgrund och metod kanske?
Ja, man ska ju tänka positivt i alla fall!

Hoppas du haft en underbar dag med dina nära och kära!
Kom ihåg att visa din kärlek varje dag och inte bara den här dagen!

Stora hjärtekramar till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar