söndag 10 februari 2013

130210

Mycket pluggande under veckan har det blivit!
Sjuk hann jag bli också...förkyld som alla andra under februari.
Snuvig och en ond hosta kom smygandes.
Ingen direkt feber men lite sådär matt...

Men efter att ha vilat i tre dagar blev jag less..
I fredags blev det några öl ute.
Fick träffa hans bästa kompis med tjej.
De va riktigt trevligt!
Hoppas på att träffa dem fler gånger!

Planerad inflyttnings-/födelsedagsfest igår.
Folk föll bort en efter en men fyra tappra kom i alla fall.
Blev en lugn och trevlig kväll med vin, kex, ost, chips och godis.
En schysst lördagkväll helt enkelt!
Alla var lite smått sega så ingen utgång blev de.

En välbehövlig lång natt och skön sovmorgon.
Förkylningen sitter fortfarande i men inte lika snuvig i alla fall..
Det är de där hostan som jag så väl känner igen från i höstas.
Tänkte att jag skulle slippa den men icket.
Det tar så sjukt lång tid innan den är borta och jag vill träna!!!
Så typiskt när man precis kommit in i träningen så ska man bli sjuk.
Aja, får väl skylla sig själv som tagit sånt uppehåll.
Nu får det vara nog med sjukdom....
Börjar träna lite smått så fort halsen inte skaver längre!

Lugn och fridfull söndag.
Legat i soffan hela förmiddagen och kollat skidor.
Nu är jag hemma och bara slappar.
Planerar min träning så det är klart och uppstyrt när jag är frisk!!

Myssöndag önskar jag dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar