onsdag 29 februari 2012

Skottdagen

Ingen speciell dag för min del men kul att det är en dag som bara kommer vart 4:e år!

Mysig kväll hos Maria igår med scones, te och hårfix.
Blev rätt så bra färg måste jag säga.
Hon är duktig den där Maria!:)
Tack för hjälpen vännen!

Dagen idag har gått i träningens tecken.
Morgonpromenad före frukost och sedan gym-pass efter frukost.
Underbar start på dagen enligt mig!
Ikväll är det arbetet som väntar.
Sista dagen med min student Julia.

Imorgon ska jag jobba min första natt på ett år.
Känns lite spännande...mest för att jag inte vet om jag hinner sova allt jag behöver innan.
Får väl hålla mig vaken ikväll efter jobbet så jag kan sova imorgon på dagen.
Tycker dock det är lite synd att sova bort en hel dag.
Men men, bättre de än att man ska vara superseg på jobbet.

Dags att göra lite lunch, blir spagetti och köttfärssås idag.
Mumsigt för magen!

Hoppas du har en lika bra start på dagen som jag och att ni njuter!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar