lördag 11 februari 2012

Energin på upptåg!

Igår var första dagen jag kände att energin började strömma till!
Underbart härligt!
Städade bort det mesta av sjukan, damtorka, nya sängkläder och en skinande toalett!
Så skönt när det är klart och man känner att allt är lite fräschare.
Nu är det bara tvättning som fattas, men det kommer det med.
Man kan ju inte slösa all sin nyåterfunna energi på hushållet!

Idag var det jobb på schemat.
Har gått riktigt bra måste jag säga.
Första dagen jag vaknar utan hemsk hosta och till och med pigg.
Nästan sådär oförskämt bra!

Energin på topp och fick en promenad med kärleken efter jobbet.
En halkig sådan må jag säga, gled omkring på berget, måste ha lite spänning i tillvaron!:)
Känner att kondisen inte har följt med ur förkylningen men bara börja jobba på den!

Hann bli lite irriterad på min arbetsplats, att inget kan skötas på rätt sätt.
Aja, får se till veckan vad det blir av detta.

Kvällen går i lugnets tecken, gofika till hockeyn, mumsig middag och nu lite snacks till Melodifestivalen!
Är rätt skönt att bara ta det lugnt, speciellt efter 3 fullspäckade helger plus en vecka i sjuksängen.
Tur min älskling vill vara med och ta det piano i soffan!

Hoppas du får en finfin kväll!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar