torsdag 9 februari 2012

London 120202-120205

En weekend i London med härliga tjejer blev det!
Promenerade på Londons gator.
Såg Big Ben, shoppade på Oxford street och i Covent Garden.
Fikade lite här och där. Såg vakter som red förbi på hästar påväg till vaktbyte.
Åt Fisch and Chips på en riktig engelsk gammal pub och drack en god pint.
Helgen avslutades på bästa möjliga sätt med Afternoon tea på Browns Hotel.
Underbart ställe, vet inte hur man kan beskriva det annorlunda.

Tyvärr kantades helgen av en eländig för kylning.
Jag var halvkass hela helgen och blev bara sämre och sämre.
Snuvig och hostig och orken var verkligen inte på topp.
De andra gick ut och käkade på lördagskvällen men själv låg jag hemma och i princip sov hela tiden.
Innan afternoon tea ville de ta en promenad för att se lite mer men orken fanns inte så blev en vila för mig.
De andra var väl inte heller helt friska så det var väl lite tur för mig att de ville ta det lite lugnt också.

Hoppas på att få åka till London igen, vara piggare och se mer av denna underbara stad.
Kanske till och med får åka med min käresta, det vore väl härligt!

En måste-bild från London
Piccadilly


Fish and chips
Afternoon tea












Har några fler bilder som jag skulle vilja visa men har lite problem att få dem i rätt "läge" då de är tagna med mobilkameran och vill inte vända på sig. Inte så kul att visa sneda bilder!:)
Håll till godo så kanske det går att ordna!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar